انتخاب انواع هيتر گازي

قيمت ارز، تورم در بازار ايران، كسب و كار

انتخاب انواع هيتر گازي

۲۷۷ بازديد

هيتر گازي يا دستگاه‎هاي گرمازا تجهيزاتي گرمايشي كه در انواع تابشي، فن‎دار و همرفتي توليد مي شود و براي گرمايش فضاهاي بزرگ صنعتي و خانگي استفاده مي شود.

هيتر هاي گازي از مبدل حرارتي، مشعل اتمسفريك، كلاهك تعدي، كنترل حدي، فن كنترل، اكسي پيلوت و فن تشكيل مي شوند.

نحوه عملكرد هيتر گازي

عملكرد هيتر و كوره هواي گرم گازي و گازوئيلي يا دوگانه‌سوز بدين صورت است كه هنگامي كه ترموستات اتاقي فرمان كار مي‌دهد. مشعل دستگاه روشن‌ شده و تا زماني كه دماي كوره به حد مشخص نرسد اجازه عملكرد فن صادر نخواهد شد به همين صورت هنگامي كه دماي اتاق از حد تنظيم شده ترموستات بالاتر رفت ترموستات فرمان قطع را صادر مي‌كند و منبع گرما خاموش مي‌شود و تا هنگامي كه دماي محفظه بالاي كوره به حد تعيين شده حدوداً نرسد اجازه خاموش شدن فن صادر نمي‌شود. 

گاز توسط كنترل شير گاز وارد مشعل اتمسفريك هيتر مي شود و با روشن شدن مشعل حرارت آن در مبدل حرارتي حركت كرده و گازهاي سوخته شده از دودكش خارج مي شود، با گرم شدن مبدل حرارتي (كوره هيتر) فن آكسيال با گذر هوا از بين صفحه هاي خروجي مبدل هواي سرد محيط را گرم كرده و به بيرون هيتر پرتاب و محيط مورد نظر را گرم مي كنند.

انواع هيتر گازي

  • هيتر گازي تابشي در انواع گرماتاب‎هاي سقفي، ديواري هيتر سراميكي و هيتر ايستگاهي

  • هيتر گازي فن‎دار در انواع هيتر گازي كابينتي و هيتر گازي ايستاده- جت هيترها

  • هيتر گازي بدون فن همرفتي در انواع بخاري‎هاي زميني 

انتخاب هيتر گازي

انتخاب و خريد انواع هيتر گازي نياز به داشتن اطلاعتي از فضاي مورد استفاده است مانند  منطقه آب و هوايي كه شما در آن زندگي مي كنيد ، ارتفاع سقف شما ، چه اتاق هاي كنار يك اتاق كه شما در آن گرم مي شويد ، چه عايق كاري داشته باشيد ، آيا اتاق از نور مستقيم خورشيد برخوردار است ، پنجره ها چقدر بزرگ هستند و پرده هاي محكم دارند يا خير، نوع پنجره دو جداره است يا نه؟

شما ميتوانيد براي اطلاع دقيق از قيمت ها و مشخصات فني هيتر هاي گازي به سايت پايا دما مراجعه نماييد و از مشاوران متخصص اطلاعات كسب نماييد.

در مورد راهكار هاي انتخاب مناسب ترين هيتر گازي در مقالات آينده نيز صحبت مي كنيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.